It is currently Tue Sep 23, 2014 3:28 pm

All times are UTC - 5 hours





Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Mars - 2 Age - 3: Final Ranking!
PostPosted: Wed May 26, 2010 2:28 am 
Site Admin
Site Admin
User avatar
 WWW  Profile

Joined: Sun May 31, 2009 10:47 pm
Posts: 2419
Location: U.S.A.
Gender: male
Congratulations to the COPS alliance for their second consecutive win on Mars 2! Great job!

Top Players:
Image
Image

Top Alliances:
Image
Image

_________________
Battle Dawn Staff
Community Management Specialist
Technical Support
World Administrator
Music Composer

Welcome to the best free multiplayer war strategy game on the web!


Top
 

 Post subject: Re: Mars - 2 Age - 3: Final Ranking!
PostPosted: Wed May 26, 2010 12:13 pm 
Captain
Captain
User avatar
 Profile

Joined: Tue Aug 11, 2009 7:25 am
Posts: 971
Gender: male
well done again !!

great round ... proud to l;ead such a great group of players to a second win !

our power was insane ... the income we were getting was crazy ! LOL

less then 2k score off from breaking 100k score ! we didnt want to drag the round out so we ended it ! but well done anyway guys !

new alliance power record?!?

new alliance score record ?!?!

new alliance crystal record ?!?!

im pretty sure we broke 3 maybe more records that round yay !

_________________
Image


Top
 

 Post subject: Re: Mars - 2 Age - 3: Final Ranking!
PostPosted: Wed May 26, 2010 12:18 pm 
First Lieutenant
First Lieutenant
User avatar
 Profile

Joined: Sat Sep 26, 2009 1:10 am
Posts: 612
Location: DGAFing
Gender: male
Is your avatar edited by photobucket? Poppycock!

_________________
Image
Retired


Top
 

 Post subject: Re: Mars - 2 Age - 3: Final Ranking!
PostPosted: Wed May 26, 2010 12:20 pm 
Captain
Captain
User avatar
 Profile

Joined: Tue Aug 11, 2009 7:25 am
Posts: 971
Gender: male
yes it is ! LMAO i cant make sigs n avatars so i just used photobucket and added some text :)

BTW forgot to mention

glad we could send off on a rank 1 ben ! hope to see you play soon again !!

_________________
Image


Top
 

 Post subject: Re: Mars - 2 Age - 3: Final Ranking!
PostPosted: Wed May 26, 2010 12:21 pm 
AANC Mentors
AANC Mentors
User avatar
 Profile

Joined: Tue Jun 09, 2009 7:29 pm
Posts: 1729
Gender: male
Probably one of the most enjoyable rounds i have played!
Fromt the start of the round it was clear that there was 3 alliances who would be ruling the round and thanks to our activity and some other issues within the defending alliances we won the round with flying colours!
Thanks to everyone in COPS and everyone else who played that round!
It was EPIC :D

But the biggest achivement for me was managing to stay above Chad and Blaine (Chief and CStorm) and finishing Rank 3 lol :P

Day of Darkness

_________________
XOXO, Sky, Meow, COPS, CRAP, RAWR, SAGA, RoL, GS, XI, UTM, AoD, ECHO, TSK, Cbop.

RIP Mo.
Image
Image
Thanks Kenny.


Top
 

 Post subject: Re: Mars - 2 Age - 3: Final Ranking!
PostPosted: Wed May 26, 2010 12:23 pm 
Captain
Captain
User avatar
 Profile

Joined: Tue Aug 11, 2009 7:25 am
Posts: 971
Gender: male
Day of Darkness wrote:
Probably one of the most enjoyable rounds i have played!
Fromt the start of the round it was clear that there was 3 alliances who would be ruling the round and thanks to our activity and some other issues within the defending alliances we won the round with flying colours!
Thanks to everyone in COPS and everyone else who played that round!
It was EPIC :D

But the biggest achivement for me was managing to stay above Chad and Blaine (Chief and CStorm) and finishing Rank 3 lol :P

Day of Darkness



should have kicked you when i had the chance :twisted: lols

_________________
Image


Top
 

 Post subject: Re: Mars - 2 Age - 3: Final Ranking!
PostPosted: Wed May 26, 2010 12:51 pm 
Private
Private
User avatar
 Profile

Joined: Sun Jan 10, 2010 1:11 pm
Posts: 6
Gender: male
That was an insane rund there.In less than 150 ticks I went from a power of 60 into a power of 280 LoL.Greatest alliance ever :D


Top
 

 Post subject: Re: Mars - 2 Age - 3: Final Ranking!
PostPosted: Wed May 26, 2010 3:39 pm 
Private 1st class
Private 1st class
 Profile

Joined: Sat Jul 04, 2009 2:17 pm
Posts: 15
Gender: male
COPS won because Chad is the best leader ever :D


Top
 

 Post subject: Re: Mars - 2 Age - 3: Final Ranking!
PostPosted: Wed May 26, 2010 4:45 pm 
Lieutenant Major
Lieutenant Major
User avatar
 Profile

Joined: Mon Jun 08, 2009 11:20 pm
Posts: 1310
Yay, it's finally up! :D

_________________
【Wins】 - 【12】
【Earth】【RoL】【RoL】【SoTF】【DoP】
【Mars】 【FMJ】【FMJ】【FMJ】【FMJ】【COPS】【DRAW】
【Fantasy】【EB】【Wolf】


Top
 

 Post subject: Re: Mars - 2 Age - 3: Final Ranking!
PostPosted: Thu May 27, 2010 12:25 am 
First Lieutenant
First Lieutenant
User avatar
 Profile

Joined: Fri Jun 05, 2009 8:36 pm
Posts: 354
Location: New Zealand
Gender: male
Yay rank 22!
and how can chad lead when he's always offline? lmao

_________________
Image
Image
MGH - OS - SPAM - COPS - Nam - TLD - DUMB - KnaW - TTM - SoTF - KOOL - HAHA


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC - 5 hours



You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
WarLingo Android Mobile Game

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Copyright Tacticsoft Ltd. 2008   
Updated By phpBBservice.nl