It is currently Mon Apr 21, 2014 2:45 am

All times are UTC - 5 hours





Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Re: 911
PostPosted: Fri Nov 25, 2011 1:48 pm 
First Lieutenant
First Lieutenant
User avatar
 Profile

Joined: Fri Aug 07, 2009 1:50 pm
Posts: 551
Location: America
Gender: male
[quote="aister"]I just got a 11 score test today (10 score, maximum + 1 bonus score)

am I doomed?


Probably not, but who wants to take any chances? QUICK give me everything you own! (preferably in numbers that don't add up to 11)

btw, you can do this number thing with ANY number. Its simple math. The mind will perceive whatever it likes out of any situation.

_________________
Image
BattleDawn Comics
BD Comics on Facebook


Top
 

 Post subject: Re: 911
PostPosted: Fri Nov 25, 2011 1:52 pm 
Moderator
Moderator
User avatar
 WWW  YIM  Profile

Joined: Thu Jun 30, 2011 2:48 am
Posts: 7982
Location: Fuyuki City
Gender: male
ok

*gives Elric a bomb*

that's all for now

I'll look for more...

_________________
Image

Image


Top
 

 Post subject: Re: 911
PostPosted: Fri Nov 25, 2011 2:03 pm 
Lieutenant Major
Lieutenant Major
User avatar
 Profile

Joined: Wed Feb 16, 2011 8:54 pm
Posts: 2394
Location: Got 99 problems but location ain't one
Gender: male
Ironic that aister's talking about bombs in a 9/11 thread :roll:


Top
 

 Post subject: Re: 911
PostPosted: Fri Nov 25, 2011 2:23 pm 
Moderator
Moderator
User avatar
 WWW  YIM  Profile

Joined: Thu Jun 30, 2011 2:48 am
Posts: 7982
Location: Fuyuki City
Gender: male
9/11 is about plane, not bomb noob...

_________________
Image

Image


Top
 

 Post subject: Re: 911
PostPosted: Fri Nov 25, 2011 2:41 pm 
Lieutenant Major
Lieutenant Major
User avatar
 Profile

Joined: Wed Feb 16, 2011 8:54 pm
Posts: 2394
Location: Got 99 problems but location ain't one
Gender: male
aister wrote:
9/11 is about plane, not bomb noob...


Or is it.


Top
 

 Post subject: Re: 911
PostPosted: Fri Nov 25, 2011 2:44 pm 
Moderator
Moderator
User avatar
 WWW  YIM  Profile

Joined: Thu Jun 30, 2011 2:48 am
Posts: 7982
Location: Fuyuki City
Gender: male
Idk, I wasn't in the building at that time :?

_________________
Image

Image


Top
 

 Post subject: Re: 911
PostPosted: Fri Nov 25, 2011 2:51 pm 
Lieutenant Major
Lieutenant Major
User avatar
 Profile

Joined: Wed Feb 16, 2011 8:54 pm
Posts: 2394
Location: Got 99 problems but location ain't one
Gender: male
Or were you.


Top
 

 Post subject: Re: 911
PostPosted: Fri Nov 25, 2011 3:38 pm 
Major
Major
User avatar
 Profile

Joined: Sun Dec 12, 2010 6:10 pm
Posts: 2784
Location: USA
Gender: male
my gatorade bottle has a serving size of 11% of daily dodium and carbs is it going to kill me?

_________________
MGH 1st
MGH 1st
WWs 1st
XIRX 4th
TTE 1st
RFW 2nd
Hero 2nd
Image
3rd E5 SOLO
FPM 1st
TFF 2nd
ToXc 1st
add me on supermechs 8069321


Top
 

 Post subject: Re: 911
PostPosted: Fri Nov 25, 2011 3:46 pm 
Lieutenant Major
Lieutenant Major
User avatar
 Profile

Joined: Fri May 06, 2011 2:20 pm
Posts: 2227
Location: right here obviously
Gender: female
littleconqueror wrote:
my gatorade bottle has a serving size of 11% of daily dodium and carbs is it going to kill me?

yes.


this is nothing, i have a haunted lunch combo at my local deli. $6.66 lol

_________________
MIA spammer.

contact me through:
PSN TenkaiNankobu
KIK TenkaiNankobu


Top
 

 Post subject: Re: 911
PostPosted: Fri Nov 25, 2011 3:55 pm 
Major
Major
User avatar
 Profile

Joined: Sun Dec 12, 2010 6:10 pm
Posts: 2784
Location: USA
Gender: male
Tenkai wrote:
littleconqueror wrote:
my gatorade bottle has a serving size of 11% of daily dodium and carbs is it going to kill me?

yes.


this is nothing, i have a haunted lunch combo at my local deli. $6.66 lol

lmfao now that's funny

_________________
MGH 1st
MGH 1st
WWs 1st
XIRX 4th
TTE 1st
RFW 2nd
Hero 2nd
Image
3rd E5 SOLO
FPM 1st
TFF 2nd
ToXc 1st
add me on supermechs 8069321


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC - 5 hours



You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Copyright Tacticsoft Ltd. 2008   
Updated By phpBBservice.nl