It is currently Wed Apr 23, 2014 5:44 am

All times are UTC - 5 hours





Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: M1 era 16 ( next era)
PostPosted: Fri May 18, 2012 11:05 pm 
Corporal
Corporal
User avatar
 Profile

Joined: Mon Nov 15, 2010 6:19 am
Posts: 66
Location: In hell having a soda :)
Gender: male
Hey all i've been recruiting for the next era in M1. So far 1 spots are left and i can't find anyone else :lol:
Btw this is no nooby alliance and we five are pros :D. Soooo you must be really active and know the game well. :) (We may need to pull all nighters as well so be ready)
Got about month or less before the round restarts. So just PM me or post here.
People include:
1:Demon Lord
2:Fallen Angel
3:Cianog
4:Elite
5:MiG
6:Pivo
7:Celene
8:Psycho
9:Ver(spongebob)
Add me on skype if ur interested: saad.chughtai.dl

cheers

-Demon Lord

_________________
Demon Lord
Highest Rank:3
Crystals:66

------------------------------------------------------------------------------
RAGE--BOLT--UTM--BoS--AF


Last edited by saaadch on Sat May 26, 2012 6:15 am, edited 2 times in total.

Top
 

 Post subject: Re: M1 era 16 ( next era)
PostPosted: Wed May 23, 2012 8:39 am 
Corporal
Corporal
User avatar
 Profile

Joined: Mon Nov 15, 2010 6:19 am
Posts: 66
Location: In hell having a soda :)
Gender: male
This is totally useless. Noone is replying anyway. Im not that big of a noob guys. :lol:

Doesnt anyone want to play?

-Demon Lord

EDIT: 2 spots max left guys cmon :)

_________________
Demon Lord
Highest Rank:3
Crystals:66

------------------------------------------------------------------------------
RAGE--BOLT--UTM--BoS--AF


Last edited by saaadch on Thu May 24, 2012 7:34 am, edited 1 time in total.

Top
 

 Post subject: Re: M1 era 16 ( next era)
PostPosted: Wed May 23, 2012 8:44 am 
Sergeant
Sergeant
User avatar
 Profile

Joined: Sat Jul 11, 2009 9:49 pm
Posts: 103
Gender: male
If you could add me on Skype ATM.. (I'm at school ATM on my iPod lol..) Skype Name: battledawnpro
I'm currently on earth 1... probably rank 20 or less ATM.. (I'm earning my rep there...) anyways your roster looks pretty good...
-FlynnRider

_________________
viewtopic.php?f=75&t=18730
please go here so you can vote, and comment.. I'd really appreciate it..


Top
 

 Post subject: Re: M1 era 16 ( next era)
PostPosted: Sun May 27, 2012 11:01 am 
Corporal
Corporal
User avatar
 Profile

Joined: Mon Nov 15, 2010 6:19 am
Posts: 66
Location: In hell having a soda :)
Gender: male
This thread is officially closed. It was entirely useless except nester ;)
Members are full and incase someone wants in on the sub just PM me. And I am 100% sure i will get no PM's at all :lol:

-Demon Lord

_________________
Demon Lord
Highest Rank:3
Crystals:66

------------------------------------------------------------------------------
RAGE--BOLT--UTM--BoS--AF


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 4 posts ] 

All times are UTC - 5 hours



You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Copyright Tacticsoft Ltd. 2008   
Updated By phpBBservice.nl